Saturday, March 14, 2015

Liebster Award by Xennov

Sepanjang minggu lepas aku agak sibuk dengan urusan kerja. Memang tak dinafikan kesibukkan aku, sekejap orang ni nak jumpa, sekejap kang Dato' ni panggil breakfast meeting kat office dia, dah macam GRO dah aku. Hahahaa.

So, bila ada kelapangan aku usha la blog. Eh, sekali tercalon dalam Liebster Award la. Kali ni di'tag' oleh Xennov.




 
Syarat-syarat yang dinyatakan ialah :
  • Mention the person who nominated you with a link to their blog.
  • Answer the questions asked.
  • Nominate 5 other bloggers with a smaller following but with lots of potential.
  • Create your own questions for them to answer. 
  • Notify your nominate.
Jadi apa soalan yang aku kena jawab ek? Rasa macam kena interview dengan wartawan Melodi pulak.

S : Jenama telefon anda.
J : Nokia 3310 je, senang buat baling kat anjing ke peragut ke. Telefon paling lasak sepanjang zaman. :p 

S : Baki top up dalam telefon sekarang.
J : Alaa, RM0.35 sen je. Tolong top up boleh?

S : Berapa sim kad dalam telefon anda sekarang.
J : Satu je. Telefon pun ada sebijik je, itu pun klasik. :p

S : Ada simpan gambar seseorang untuk diushar dalam diam? Hahaha.
J : Tak ada la. Tapi tak tau la kalau Nora Danish ada simpan gambar aku untuk diushar dalam diam. :p

Ok! Aku dah jawab soalan yang diajukan oleh Xennov. Sekarang aku nak list soalan dari aku yang akan korang jawab pulak.
  • Lagu apa yang korang paling suka layan?
  • Public Transport yang paling korang suka naik?
  • Antara Pramugari dengan awek kedai Jam Jusco Tebrau City, siapa yang lagi cantik?
  • Korang rasa Nora Danish usha tak blog aku? Kah kah kah :p
Baiklah, soalan sudah diajukan. Dan sekarang tiba masanya untuk aku menyenaraikan calon-calon yang akan menerima Liebster Award seterusnya! 

3 comments:

  1. pergh... nora danish tu.
    takpe serulah nora danish banyak2ye. :p

    ReplyDelete
  2. hahaha. terimakasih tag.. nanti rajin ana jawab :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://funnyvelove.blogspot.com/2015/03/liebster-award-by-biar-gitar-berbicara.html

      dah jawab (:

      Delete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...